Breaking News

Ücretsiz Makale Satış Scripti

Bu makalemde sizlere ücretsiz sunacağım makale yazılımımı tanıtmak istiyorum. Baya uzun bir zaman önce kodlamıştım. Satışa sundum malesef istediğim ilgiyi göremedim. Bende arşivimden çıkarıp paylaşmaya karar verdim.
Kurulum
1-)sistem klasöründeki config.php dosyasını düzenleyerek çalıştırabilirsiniz.
2-)sistem/header.php içerisindeki dosyayı açarak

Kod
1
<base href="Site adresi">
site urlnizi yazınız.
Özellikler:
Üye Sistemi
Admin,üye ve yazar sistemi
Makale Siparişi Sistemi
Üyeler makale siparişi oluşturur. Sistemdeki yazarlar siparişi alıp
Hazır Makale Satış Sistemi
Yazarlar makalelerini ekleyerek satabilirler.
Makale İade Etme
Bildirimler açıklamasıyla admin paneline düşer admin onaylayıp iadeyi gerçekleşir
Makale Onay Sistemi
Üyeler aldığı makaleleri onaylar ve böylece yazara para geçer.
Bakiye Sistemi
Üyeler bakiye ekler.

Kategori Ekleme
Mobil Uyumlu Arayüz
Ban Sistemi
Komisyon Belirleme

Scripti indirmek için bu linke tıklayabilirsiniz

Herhangi bir şifreli dosya yoktur. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 

Hiç yorum yok