Breaking News

Domainden Ban Kaldırma Rehberi

Başımdan Geçen Domain Banlama İle İlgili Güzel Sonuç


Yaklaşık 20 gün önce aldığım domaini aldıktan sonra ban kontrolü yaptım. Baktım domain adsense banlı idi. Bunu nasıl çözerim diye araştırdım. Malesef uzunca bir süre soruma cevap bulamadım. Bir kaç forumda bulunan bir kaç konuda ücretsiz adsense ban açtırma yardımı yapan kişiler vardı. Gerekli bilgileri ilettim ancak, herhangi bir dönüş olmadı.

En sonunda adsense yardım kısmından; https://support.google.com/adsense/b...ntact_type=csa bağlantısına ulaştım. Buradan sitem ve domain ile ilgili gerekli bilgileri ilettim. Domaini yeni kayıt ettiğimi ve daha önceki ihlallerinin kaldırılmasını, artık adsense kurallarına uygun olarak devam edeceğini belirttim.





Reklam Yerlişimi Yapıldıktan sonra tekrardan aynı gelen maile cevap olarak yerleşim yapıldı diye max 5-10 dakika net cevap gelecektir.





2 günlük yazışma sonunda domainimde tekrar adsense yayını başlatıldı.

Şimdi sizlere yazışmalarımızla ilgili bilgiler aktarmak istiyorum.
Yukarıda belirttiğim linke aşağıdaki bilgiler ile başvurdum.

Merhabalar. Sitemde reklam yayını yapılamıyor. Sebebini bilemediğim için yazmak durumunda kaldım. Domaini bir süre önce kayıt etmiştim. Eğer domainde önceden bir sorun var kaldılrılmasını rica ediyorum.

Domain : forumexem.com

Son kayıt tarihinden önce bir ihlal bildirimi varsa bu ihlal artık ortada
yoktur. Gerekenin yapılmasını rica ederim.

Gelen cevap çok tatminkar etmesede cevap nihayetinde dikkate aldım.

Merhaba Mehmet Bey,

E-postanız için teşekkür ederiz. Sitenize reklam sunumu durdurulmuş o nedenle reklamlarınız görüntülenmiyor. İtirazınızı ilgili ekibe iletmenize ben yardımcı olabilirim. Ancak şu anki reklam yerleşiminiz AdSense kurallarına uygun değildir. Bildiğiniz gibi AdSense reklamları ile oyun oynama alanı arasında minimum 150 piksel mesafe olması gerekir. Lütfen AdSense program kurallarımızı dikkatlice okuyun ve sitenizde gerekli tüm düzenlemeri yaptıktan sonra bu emaili yanıtlayın.

Saygılar,

Tekrarında dönüş yaptım.

Merhaba ..... Hanım,

İlginize teşekkürler. Reklam yerleşimleri yeniden düzenlenmek üzere tamamen kaldırılmıştır. Gerekli işlemin uygulanmasını rica ediyorum. Saygılar.

Gelen cevabı aynen yazıyorum.



Merhaba Mehmet Bey,

Reklam yerleşiminin ve sitenizin son halini görmeden işlem yapmamız söz konusu değil. O nedenle lütfen sitenizi ve reklam yerleşiminizi tamamladıktan sonra bize ulaşın. Ayrıca belirtmek isterim ki bu noktada sitenize reklam sunumunun tekrar başlayacağını garanti edemem. Sadece isteğinizi ileteceğim ve hesabınızda ve sayfanızda uygunsuz bir durum yoksa reklam sunumunuz o zaman yeniden başlar.

Şeklinde bir cevap ile dönüş yapıldı. Yılmadım ve tekrar bir yazı yazdım.Merhabalar. Site içindeki reklam yerleşimi gerektiği şekilde düzenlendi. Ben domaini yeni aldığımdan ve banlı çıktığından dolayı başvuru yapıyorum. Siteme henüz reklam koyma gibi bir derdim yok. İlerleyen aylar ve yıllar bana yol gösterecek. Öncelikli hedefim gerçek bir kitlenin oluşmasıdır.

Lütfen bunları dikkate alarak işlem yapınız. Gerekiyorsa daha kaliteli bir domain ile de bu işe koyulabilirim. Ancak bu domain geçmişte bir hata işlediyse eski sahibi ben değilim. Sorumlusu da bu nedenle değilim. Siz buna rağmen diyorsanız ki açılma ihtimali yok sağlık olsun derim. 10$ın başına gelir yeni domain.

Sitemi bu şekli ile gerekli departmana domainin de yeni kayıt edildiğini belirterekten iletirseniz sevinirim. Saygılar.



Ve mutlu son işte gelen son cevap

Merhaba Mehmet Bey,

Kurallarımıza uymak için sitenizde yaptığınız değişikliklerden için teşekkür ederiz. Bu Google AdSense başarınıza katkıda bulunacaktır.
Sitenize reklam sunmaya yeniden başladık.

Sitenize reklam sunulması geçici olarak durdurulduğundan, tüm sunucularımız bu durumdan haberdar olana ve sitenizde reklamlar belirene kadar 48 saat ya da daha fazla süre geçmesi gerekebilir.

Sabrınız için teşekkür ederiz.

Yukarıda belirttiğim linki kullandığınızda sizin adsense kayıtlı mailinize dönüş yapıyorlar. Umarım işinizi görür.


DOLDURMUŞ OLDUĞUMUZ FORM

Hiç yorum yok